Az utóbbi időben világunkban felértékelődött a webmarketing szerepe az online értékesítések során. Ami természetesen magával vonzza, hogy ezt az igényt kiszolgáló SEO (keresőoptimalizálás) vállalkozók és vállalkozások a munkájukért megkérik az álltaluk vélt megfelelő díjazást.
De hogyan is kell ezt elképzelni?
Nos, nemzetközi körökben SEO-val foglalkozók előszeretettel nyújtanak havidíjas szolgáltatásokat. -Online és software piacon egyre gyakoribb jelenség. – Ezzel biztosítják maguknak a megfelelő vevőkört, hosszú távú jövedelemforrást és persze folyamatos munkát.
A keresőoptimalizálás minden vállalkozás életében egy folyamatos munka. Ugyanis, ha ezen a téren lemarad a vállalkozó, a versenytársakhoz képest, mert mondjuk a Google hátra sorolja a megváltozott trendek miatt, az mérhető jövedelem kiesést okoz. Éppen ezért érdemes minden hónapban felülvizsgáltatni a vállalkozásunkat ezen a téren. Ezért is ne féljünk felkeresni a témában jártas szakembereket.
Hogyan válasszunk?
Az Interneten egyszerű és gyors kereséssel találhatunk olyan egyéni vállalkozókkal vagy szervezetekkel, amelyek felkínáljak a szolgáltatásaikat. Nyilván el kell döntenünk nekünk melyik a szimpatikus választás. Figyelembe kell venni, hogy a vállalkozásunk mekkora árbevételt generál. Plusz nem árt mérlegelni azt sem, hogy külföldi piacra fokuszál a weblapunk vagy belföldire. Merőben eltérő árak jöhetnek szembe. A pár tízezer forinttól a több száz ezer forintig terjedő szintig, per hó!
Érdemes megvizsgálni, hogy a Google keresőoptimalizálás árak ellenében a szolgáltatást nyújtók milyen pluszt tudnak nyújtani. Ugye tudjuk, hogy általában havidíjas szolgáltatások közül válogathatunk, ámbár akadnak, akik külön mentorálást is nyújtanak a csomagjaikban.
Azért legtöbben a szolgáltatásiakat jól strukturálják, így a vevők csak a számukra szükséges munkát fizethetik meg. És persze szabad belátásuk szerint dönthetnek arról, hogy mire is van igényük. Például csak SEO szövegírást vagy link építést, mert ezek maradnak ki a munkájukból vagy érdeklődési körükből. De lehet olyan eset is, hogy valaki saját maga szerkeszti a honlapján a szövegeket, vagy embereket fogad fel rá, ám nincs ideje a folyamatos kulcsszókutatásra, piackutatásra.
Amit kaphatunk!
Valószínű, hogy ezek a szakemberek miután megbízást adtunk számukra és megfelelő információval láttuk el őket. A honlapunk számára precíz keresőoptimalizálási stratégiát állítanak fel, teljeskörű piackutatást végeznek a szövegírást minőségi szintre hozzák, és profi linképítést visznek véghez. Ezáltal egyre több látogató jut el a honlapra, így egyre nagyobb az esélye annak, hogy valaki megvegye a termékünket, szolgáltatásunkat, amivel az árbevételünk növekedik. Tehát profitot termel!
És mint tudjuk, minden profit termelő gépezet jó befektetés!